Co je nového u nás???

10.11.2016 11:24

Vážení návštěvníci,

Novinek se u nás stalo opravdu hodně,a proto nebyl čas ani na web a tak to chci napravit.

Tak za prvé,jsme VÁS informovali,že máme novou posilu a to kočičku Maryen Noske,NL,z které nám vyrostla krásná slěčna a zároven již dnes úžasná matka.Porodila 20.8.2016 pět krásných kotátek,čtyři holčičky a jednoho kluka.Barevné kontrasty jsou úžasné.Pevně věříme,že se kotátka dostanou do domácností,kde vědí,jak milující a skvostná je Egyptská Mau.

Kotátka se mají k světu,jsou mazlivá a velmi chytrá.Tak to by byl vrh ,,A".

Za druhé,nám byla do naší CHS nabídnuta kočička Kiri Ojos Del Salado*PL,kde jsem neváhala ani minutu,jelikož jsem jí znala již jako malou z výstavy a věděla jsem,že právě ona,může přinést jinou krev do naší CHS.Kirinka se u nás velmi rychle zabydlela a spřátelila se s ostatními číčami.A i ona má již dnes svá čtyři kotátka,tři kluky a jednu holčičku,narozené 6.9.2016.A přesně,jak jsem předpokládala,jsou perfektní!!!Prostě a jasně,genetika je genetika.Tak tohle je vrh,,B".

Musím říct...,že je to náročné mít v domě skupinu kočičích pubertáků,ale já je tak miluji,že jim drobné prohřešky trpím....kytky,válení se v čistém prádle,lezení do všeho-koš na prádlo,a jiné lumpárny.